maandag 4 maart 2013

De Gouden Beer

Dit jaar werd ik voorgedragen door tainingsmaatje Hannes Vandermoere, mijn resultaten waren verschillende podiumplaatsen in verschillende trailruns en een paar eerste plaatsen.
Andere kanshebbers waren Hannes Vandermoere (tri-atleet) en Barbara Maveau (atletiek 1500m 5000m).  Barbara die mijn topfavoriete was voor de gouden Beer haalde het net niet, vermoedelijk is Barabara nog niet gekend genoeg in de Beernemse kringen, doch haar prestaties van Europees niveau zijn.
Het was een nipte spurt met Hannes, Barbara en mezelf en finaal was het ikzelf die met de "Gouden Beer" huiswaarts mocht keren.
Het kunstwerkje staat nu te pronken in de woonkamer en is een teken van waardering voor mijn prestaties op sportief vlak door de Beernemenaren.  Met oprechte dank aan mijn vrouwtje Leen en de twee kindjes Elle en Bes.  Uiteraard ook dank aan mijn familie en vrienden die mij hierin reeds jarenlang steunden.  Ook sponsors Elements verdeler van o.a. Patagonia en Running Center Brugge mag ik zeker niet vergeten te vermelden voor de ondersteuning en het vertrouwen.
Nu zijn alle pijlen gericht op de toekomst, dit jaar 2013 zou een beetje het verlengde moeten worden van vorig jaar, maar met 2 ultra's op het programma namelijk; Maxi-Trail Annecy en C.C.C.
Dit weekend start ik in de Trail de Chimay als voorbereiding voor de CrĂȘte de Spa, eind maart waar ik mijn eerste plaats fel wil verdedigen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten