donderdag 13 juni 2013

DE 100 van Torhout

Bij de annulatie van de Maxi-Trail van Annecy bleef ik wat gefrustreerd achter.  De aanloop was ok en de benen voelden goed aan toen we op het afgeschafte parcours liepen, daags van de wedstrijd.
Normaal gezien speelde ik met het idee om de marathon tijd (2u37') nog wat scherper te zetten (2u35'), indien er nog wat "jus" zou over zijn.  Maar met de annulatie zit er nog heel wat "jus" in de benen.  Na gecontaceerd te worden door ene Jan Vandendriessche (bondscoach ultra loop), die mij het idee verkocht om eens te proberen op de 100.  En na wat getwijfel en ge-aarzel hakte ik de knoop door en besloot om het eens te proberen op een platte 100 asfalt vreten.
Het doel zou zijn om toch een stevige tijd neer te planten om eventueel deel te kunnen uitmaken van de nationale ploeg dit najaar te Durban.  Daar in South-Africa zou men het WK 100 km asfalt vreten lopen betwisten.  En omdat ik zot genoeg ben om met zulke feestjes mee te doen probeer ik op zaterdag 22 juni mijn selectie te lopen te Torhout.
Zot genoeg ben ik reeds, nu nog zien of ik snel genoeg ben...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten