maandag 18 februari 2013

Zondag 17 februari heb ik mijn korte cross-seizoen afgesloten, te Izegem.  Het was een zéér zware modderige omloop.  Een trage start was dus aangewezen.  Eigenlijk had ik er compleet mijn start gemist en mij wat laten wegdrummen.  Typisch voor crosslopen is een zeer hevige start, na het startschot is het een zaak om zo snel mogelijk je vooraan te kunnen positioneren.  Makelijk gezegd dan gedaan want zo denkt iedereen er over, zodat de cross meestal begint met een spurtje.  Niet simpel voor een Buffel die houdt van het langere werk.
Maar na regen komst zonneschijn en na een rondje geduw en getrek kon ik mooi in mijn ritme komen en kon zo wat opschuiven richting voorwaarts.  Na een 7-tal kilometers modder en modder en een strookje gras kon ik als tiende master binnenlopen.
Tevreden over de weinige crossen die ik gelopen heb dit jaar (3) ideaal om eens tegen je "bakkes" te krijgen, daar wordt je dan sterker van...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten