dinsdag 19 mei 2015

Suunto Ambit3 Peak

Dankzij www.Trakks.be en www.Suunto.com ben ik nu de trotse eigenaar van nieuw "Top-speelgoed".  De Suunto Ambit3 Peak is een krachtig GPS uurwerk met een autonomie om U tegen te zeggen (50u met actieve GPS).
In het begin had ik wat schrik dat het "ding" veel te complex zou zijn voor mijn IQ en mijn geduld.  Maar zelfs voor een holbewoner is deze Suunto uiterst gebruiksvriendelijk.  Heel veel ervaring heb ik nog niet met mijn nieuw speelgoed maar tijdens mijn eerste fiets- en looptrainingen merkte ik op dat je handig met de middelste knop kan scrollen door de functionaliteiten tijdens de activiteit en dat alles zéér duidelijk wordt weergeven op de display.
Ik vermoed wel dat ik wel de nodige assistentie zal nodig hebben om alle functies van dit kleine computertje rond de pols onder de knie te hebben.  Tijdens de OHM-trail (eerst geplande trail) zal ik de navigatie functie testen, zodoende dat fout lopen niet op het plan staat...
Meer nieuws volgt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten